Λεξικοθέατρον.

Το ιστολόγιον { blog } έχει ως στόχο την προώθηση του απαράμιλλου Οικουμενικού Ελληνικού Πολιτισμού. Την αληθινά  βαριά βιομηχανία της πατρίδος μας ,η οποία βρίσκεται στην αδαμάντινη Ελληνική γραμματεία . Ο Ελληνικός πολιτισμός δεν είναι μόνο κτήμα των Ελλήνων της Ελλάδας ,αλλά κι όλων των απανταχού Ελλήνων και Ελληνοφώνων. Η  δε γνώση της Ελληνικής γλώσσας είναι το απαραίτητο μέσον  για την προσέγγιση του Ελληνικού πολιτισμού  και το βασικό εργαλείο κατανοήσεως της Ελληνικής Γραμματείας .Η πανάρχαιη και καλά δουλεμένη δια μέσου των αιώνων γλώσσα μας είναι καταγεγραμμένη και ομηρευμένη στα  εξαιρετικά  και μεγάλα Λεξικά  της Ελληνικής γλώσσας, σ’όλες τις μορφές της. Διότι η Ελληνκή  γλώσσα είναι μία και ενιαία . Τα λεξικά είναι οι πρωταγωνιστές και φύλακες της γνώσης. Προς τούτο και  η ονομασία του ιστολογίου  ως ΛΕΞΙΚΟΘΕΑΤΡΟΝ. Επίσης  καλό είναι να αναφερθεί ,ότι το ιστολόγιον  δεν έχει ΚΑΝΕΝΑ οικονομικό όφελος ,διότι δεν έχει κερδοσκοπικό χαρακτήρα .Το μόνον όφελος που μπορεί να εισπράξει για να ευφρανθεί ο γράφων είναι ΑΥΛΟΝ ,και  συμβαίνει κάθε φορά που εσείς  αγοράζετε βιβλία  και μάλιστα  της Αρχαίας Ελληνικής Γραμματείας των εξαιρετικών εκδοτικών οίκων μας. Τέλος ,είθε  οι έχουσες και έχοντες »ώτα ακούειν» και’‘όμματα οράν» ,να συνειδητοποιήσουν το χρέος τους : την διάδοση του Οικουμενικού Ανθρωποκεντρικού Ελληνικού Πολιτισμού. Είναι αναγκαίο να ξαναθυμηθούν οι Έλληνες ποίοι είναι .Διότι είναι  ‘οι ηνίοχοι κάθε επερχομένου πολιτισμού‘ .!

 

FR.ΝΙETZSCHE – » Η γέννηση της τραγωδίας » ,{ Κεφ. 15,σελ.143-44 }.

Ο Διαφωτισμός  προετοιμάζει  και οδηγεί  σαν τον ΗΝΙΟΧΟΝ  πάντα τις αληθινές  επαναστάσεις.

 

WILL DURANT – ‘‘ Παγκόσμιος  Ιστορία του Πολιτισμού », { πρόλογος : σελ.5-6}.

Εκτός των μηχανημάτων ,δεν υπάρχει σχεδόν τίποτε αιωνόβιο στον πολιτισμό μας, που να μην προέρχεται από την Ελλάδα .

Μυηθείτε στον κόσμο των Ιδεών δια της  Αρχαίας  Ελληνικής Γραμματείας. Διότι οι  Έλληνες δεν ήσαν ποτέ ειδωλολάτρες αλλά ΙΔΕΟΛΑΤΡΕΣ. .. Κι είναι δύσκολο να ‘σαι πολίτης εις των ΙΔΕΩΝ την πόλιν , διότι δύσκολα θα σε πολιτογραφήσουν.

 

V. D. HANSON  /  J. HEAT  – »Ποίος σκότωσε τον Όμηρο ; », { σελ.21-22 }.

Ό,τι κι αν υπήρξε Ελλάδα ,δεν ήταν  Τύρος , Σιδώνα ,Γκίζα  ή  Περσέπολη ,ούτε Γερμανία, Βρετανία ή Γαλατία.  Οι κεντρικές αξίες της Κλασσικής Ελλάδος είναι  : μοναδικές ,αμετάβλητες  και μη πολυπολιτισμικές .Ως εκ τούτου ερμηνεύουν τόσο την διάρκεια  ,όσο και τον δυναμισμό του ίδιου του δυτικού πολιτισμού, για τον οποίον εμείς, ως Δυτικοί διανοούμενοι , πρέπει να πάψουμε να απολογούμαστε ,αλλά ,αντίθετα, να τον γνωρίσουμε  σε βάθος  ,ως το μοναδικό πρότυπο που ή θα σώσει ή θα καταστρέψει τον πλανήτη .

 

ΧΕΝΡΙ  ΜΙΛΕΡ  – » Ο κολοσσός  του Μαρουσιού » ,

»Πρώτες εντυπώσεις από την Ελλάδα», { σελ. 353-54 }.

Δεν θα ζητήσω να πέσουν πάνω σας τα πλούτη ,αλλά το πνεύμα ,που εμψυχώνει τα ιερά μέρη για να μείνουν ζωντανά …Η Ελλάδα δεν ανήκει στους νομοθέτες ,αλλά στους Θεούς.
Ας περπατήσουν και πάλι οι θεοί στην γη ,αυτό εύχομαι εγώ !.

 

Κ.Π.ΚΑΒΑΦΗ – » Το πρώτο σκαλί ».

Πολίτης εις των ιδεών την πόλι.

 

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ :

Το σλάιντ απαιτεί την χρήση JavaScript.

ΑΓΟΡΑΖΕΤΕ  ΒΙΒΛΙΑ  , ΕΛΕΓΧΕΤΕ  ΤΙΣ  ΠΗΓΕΣ.

 



 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ :

2.Μακεδονική σαλάτα και .. ‘Μακεδονίτικη’ γλώσσα.!

7. » Ψεύσμα Φοινικικόν » και … Φοινικολαγνεία.

12. Η Διαλεκτική Λογική και οι Νόμοι της.

13. Ψέμα ή Αυταπάτη ;

14.Τα είδη του ΑΛΦΑ.

15.» ΚΑΛΟΣ ΚΆΓΑΘΟΣ »

16. Η Φιλία.

17. Παλαιά και Νέα Δημοκρατία.

18. Πώς σαλαγούσε ο αρχαίος ποιμήν ;

19. Το ‘ ΕΥ ‘ .

21.Ο ξένος , ο Ξένιος και η ξενία.

22. Η μαλακία και η ευτέλεια.

25. Μια στάλα … Ιστορίας.

28.Οκτώβριος ή Οκτώμβριος ;

31.Γιάνης ή Γιάννης ;

32. Εγκράτεια και Ακρασία.

33. Καιάδας και Αποθέται .

34. Συστηματικός ή συστημικός ;

35. Συγγνώμη ή συγνώμη ; {I}

36. Συγγνώμη ή Συγνώμη ; {II}

38. Έρως ανίκατε μάχαν..

39.Adonis & Gregorius {about democracy and oligarchy}.

40.Η Άρια του Μίμου.

41. Ο έμφυλος και ο έκφυλος.

42.  Τα κουλουβάχατα της Ιστορίας..

46. Το σούσουρο.

47.  Μνημονίων εγκώμιον.

48. Θρέψω ή Δρέψω   

49. Ηριγόνη , η Αλήτις.

50. Η Θέμις και οι αλλότριοι θεσμοί .

 52. Από το πέρδεσθαι στο φιλοσοφείν .

53. O Λα’ι’κισμός .

54. Οδύσσεια ή Οδύσεια ;

55.Πώς το τρίβουν το πιπέρι ; { 1 }

56. Πώς το τρίβουν το πιπέρι ; { 2 }

57. Κηφήνας , νόσημα πόλεως.

58.Θέρος ή καλοκαίρι ;

59.Eτυμολογία , η αλήθεια των λέξεων .

60. H Ειλείθυια και η ηλίθια .

61.Επί ασπαλάθων..

62. Πώς μι το ‘ πες ;

63. Αριστεία και Αριστερά.

64. Aριστερά και Κλήρωση.

65. Φαρμακοί -Καθάρματα -Περιψήματα.{α’}

66.Φαρμακοί -Καθάρματα -Περιψήματα.{β’}

67.  Ύβρις δε πολυώνυμον.

68. » ..και το εύδαιμον το ελεύθερον , το δ’ ελεύθερον το εύψυχον ..»

69. Τίκτει γαρ κόρος ύβριν.

70. Ύβρις φυτεύει τύραννον.

 71.Superbia { ύβρις }.

 72.Η ύβρις των Nεοελλήνων.

73. Παιδεία και εκπαίδευση { education }.

74. Νεο-Ποσειδωνιάται.

75. Η παιδεία και η παιδιά.

 76.  ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΕΙ ΠΑΙΔΕΣ ΕΣΤΕ ,

77.Το φυσικό γλωσσικό αισθητήριο….

78. Η εντολή της αγάπης .

79.Fake news & False news .

80. H ..επικαιροποίηση.

82.  Η » φιλελεύθερη » δημοκρατία.

83. Ζηλοφθονία { invidia }.

84.Η γλώσσα κόκκαλα δεν έχει και.. κόκαλα τσακίζει!

85. Γυμνή Αλήθεια { nuda Veritas }.

86.Άνθρωπος { Homo }.

87. Βρώμικος ή Βρόμικος ;

88. Κρατύλος ή περί ορθότητος ονομάτων .

89.Μύρμηξ και Τέττιξ.

89. Bάναυσες τέχνες και Καλές.

90. Σοβαρός και αστείος.

91. ΝΟΥΣ ΥΓΙΗΣ ΕΝ ΣΩΜΑΤΙ ΥΓΙΕΙ .

 92. Σοσιαλισμός και Κομμουνισμός.

 93.Η κρίση και το κρίμα.

94. Όμβρος και ομβρέλλα.

95.Συνέπεια και ασυνέπεια.

96.Ο Πλανήτης των Πιθήκων.

97. Mουσείον { museum }.

98.Ψυχαγωγία και διασκέδαση.

99.Βασκανία { fascinum }.

100. Oι αξίες της … Δημοκρατίας.

101. Εστιατόριον ‘ Άριστον ‘ .

102.Ευθυμία.

103.Περί ευθυμίας { De tranquillitate animi }.

104. Πικρόχολος και Μελαγχολικός.

 

 

 

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s